joi, 29 ianuarie 2009

Tort "Cusma lui Guguta"


pentru clatite:
- 500 ml lapte
- 250 g faina
- un mar mare
- un varf de cutit de sare
- 3 oua
- 2 linguri de ulei de struguri (ca sa nu mai ungem tigaia)
(zahar nu mai punem pentru ca va fi compozitia foarte dulce)

pentru frisca:
- 400 g smantana
- 2 linguri de zahar
- 2 pliculete de zahar vanilat

pentru umplutura
- un borcan cu dulceata (eu am pus de capsuni)
- un borcan de compot (de caise am folosit eu)

Mai intai pregatim aluatul pentru clatite. Curatam marul de coaja si de seminte, il taiem cubulete si il punem in robot sa il taie foarte marunt. Apoi adaugam restul de ingrediente si batem cu telul. Din acest aluat mie mi-au iesit cam 18 clatite.

In vasul de la robot punem smantana si zaharul si batem bine pana se face frisca.
Jumatate din clatite le umplem cu dulceata, celelalte - cu caise, le rulam si le asezam in forma de piramda pe o farfurie. intre ele si deasupra ungem cu frisca. Ornam cu ce avem la indemana si il tinem la frigider cateva ore.

nu arata spectaculos dar e foarte bun.


Niciun comentariu: