vineri, 28 ianuarie 2011

Pandispan cu mere


Ingrediente:
- 250 g faina
- 200 g zahar tos
- 4 oua
- 6 linguri ulei
- un praf de sare
- o fiola cu esenta de lamaie
- o lingura de zahar pudra cu aroma de vanilie
- 1 mar mare sau 2 mai mici

Am batut albusurile spuma impreuna cu un praf de sare. Apoi, tot in cana de la robot, am adaugat in ploaie zaharul tos. Au urmat galbenusurile, uleiul si esenta de lamaie. La final am adaugat treptat faina si am incorporat-o in compozitie cu ajutorul unei spatule de lemn.
Am pregatit tava cu peretii detasabili (cu hartie de copt), am turnat aluatul si l-am nivelat cu spatula. Marul curatat si taiat cubulete l-am imrastiat peste aluat. Tava am dat-o la cuptorul preincalzit la 190 grade C pentru 40 minute.


Cand devine auriu la suprafata inseamna ca este gata. Am scos tava si am pus pandispanul intr-o farfurie, l-am presarat cu zahar pudra si dupa cateva minute de racorire l-am taiat cubulete.


Foarte bun si sanatos in acelasi timp mai ales pentru cei mici.


**************************

Astazi am facut din nou prajitura si am pus mai putina faina (~ 220g). A iesit muuuult mai pufoasa. In loc de mere am pus caise din compot. I-au dat un gust dulce-acrisor foarte placut! Compozitia fiind un pic mai moale, am considerat necesar sa o tin la cuptor 50 minute:




Niciun comentariu: