vineri, 16 ianuarie 2009

Rata cu mandarine

Ingrediente:
- un piept de rata
- ulei de masline
- 3 mandarine
- cuisoare
- 1 lingura de zahar
- sare
- piper
- rozmarin
- 1 frunza de dafin
- 2 linguri de unt

Intr-un bol amestecam 2-3 linguri ulei masline, sucul de la o mandarina, 1-2 cuisoare, o lingura de zahar, o priza de sare, un pic de piper si rozmarin. eu am pus si o frunza de dafin.
Punem carnea in aceasta compozitie, de dorit intr-o punga si scoatem aerul si o lasam la frigider o ora. Cand este gata, scoatem carnea si o stergem cu hartie sa ramana curata. Intr-o cratita topim putin unt cu un strop de ulei si lasam carnea sa se faca in acel abur. Mai spre sfarsit punem si mandarinele curatate ca sa nu se sfarme de tot.

Eu am pus 2 mandarine la 2 portii ca atata carne am avut
:D


Niciun comentariu: