vineri, 6 noiembrie 2009

Ora de pictura 2 - ABSTRACT


Astazi a avut loc cea dea doua ora de pictura a Sofiei. Daca am face comparatie cu prima ora de pictura am avea si asemanari si deosebiri.
Deosebiri: rezultatul exceptional
Asemanari izbitoare: actiunea a durat in jur de 25 minute dintre care:
- primele 5 minute au fost de urlete de nerabdare (timp in care eu ma gandeam daca sa renunt sau sa mergem mai departe...)
- urmatoarele 10 minute - desfasurarea activitatii (i-am dat sa amestece galben cu rosu si sa picteze pe plansa asa cum stie ea cel mai bine. La sfarsit i-am pus in tavita cateva picaturi de verde si i-am ghidat manuta pentru a rezulta un curcubeu in stanga sus. La sfarsit a mai retusat ea jos, desenand diverse figurine abstracte)
- ultimile 10 minute - iarasi urlete (probabil nu mai este nevoie sa explic si de ce :D)




Eu consider ca a meritat efortul. Si Sofia crede acelasi lucru. Este tare mandra de realizare mai ales ca a lucrat in culorile ce se asorteaza cu camera ei. Asteptam sa se usuce bine pictura si o agatam pe perete.

Niciun comentariu: