vineri, 29 mai 2009

Peripetii in parc - Capitolul I


1. Ieri. Cu Sofi stau in nisip si ii explic cum trebuie sa se joace. Vine un baietel (de vro 3-4 ani) in viteza spre noi, cu o pusca in mana. Indreapta pusca spre Sofia si ma intreaba:
- O impusc?
eu: - NU!
el (foarte mirat): De ce?

2. Azi. Eu imi dau copilul in leaganul de bebelusi. Caruciorul sta la 2 pasi de mine. Vine un copil cam de 2 ani si se catara in caruciorul Sofiei. Cu picioarele... Si face mizerie pe husa de carut. Muma'sa alearga dupa el si cand asta se catara, ea doar zice: "Nu" si nu intervine nicicum. Asta nu ar fi o problema dar copilu a gasit suzeta Sofiei si repede o baga in gura si trage din ea. Eu ma ingrozesc! Maica'sa : Uite ca nu am ce sa-i fac. Acum il las sa stea vro' 2 minute ca altfel urla daca il scot.



3. Tot azi. Un pitic care abia invata sa mearga, vine repede spre Sofia cu ceva in mana sa-i dea si ei. Tac'su vorbea la telefon, n-avea nici o treaba. Sofia cand vede deja intinde mana sa i se ofere acel ceva. Era sa lesin acolo cand am vazut ca acel copil tinea in mana un caca uscat de catel. Am inceput sa il dau la o parte de langa al meu copil si sa-i dau peste mana sa arunce caca ...sa nu-l manance, timp in care ii fac semn lu tac'su. da tac'su imi raspunde prin gesturi ca vezi tu e ocupat acum, vorbeste la telefon si nu are timp sa converseze cu mine...

Fraaaaaaaaate....

2 comentarii:

Diana spunea...

:))
Haioase intamplari (privite din afara, bineinteles). :D

Katiah spunea...

Cat de cunoscute imi sunt intamplarile astea.
Pot sa mai adaog din acelasi ciclu?
Avand in vedere ca tati mai munceste si in we uneori, ma vad fortata sa ma car cu RATB-ul cateva statii pana in parc cu copilu(cred ca mergem in acelasi parc in care merge si Sofi :)) Car dupa mine...numai eu stiu cum rucsacel cu haine de schimb in caz de pipi neanuntat :), sticla cu apa ca de' avem nevoie de sticla de acasa, servetele umede/uscate etc. Pe langa astea o punga maaaaaare cu jucarii de nisip. Ajung in parc in una din aceste zile, merg la nisip, rastorn sacul cu jucarii pe nisip si imi invit copilul la joaca. Vin pe rand doua fetite la fii-mea si ii iau lopetile (2 din 3), eu o incurajez sa imparta cu copiii. A treia vine in fuga si o insfaca pe ultima din mana si fuge, eu incerc sa o opresc, maica-sa agale vine si imi explica ca fii-sa urla daca i-o ia din mana si ca are si ea jucarii de nisip dar nu se joaca cu ale ei si dea aia nici nu le mai scoate din punga. Adica frate...daca copilul tau se joaca cu jucariile altui copil fa si tu schimb. Fii-mea intre timp cu ochii cat cepele ca ea nu mai are lopatica sa se joace. Nu va faceti griji, am intervenit :))