joi, 16 iunie 2011

Tarta cu branza dulce si fructe tropicale



Aceasta tarta este o combinatie dinte aluatul de briose cu branza dulce si umplutura de branza de la placintele obisnuite numai ca am inlocuit stafidele cu fructe din compot.


Ingrediente aluat:
- 3 oua
- 200 g zahar
- 200 g faina
- 9 linguri ulei
- 250 g branza dulce de vaci
- 8 linguri suc din compotul de fructe tropicale
- 1 plic praf de copt
- 1 fiola esenta lamaie
- 1 praf de sare

Ingrediente umplutura:
- 250 g branza dulce de vaci
- 100 g zahar
- fructe din compot
- 1 pliculet zahar vanilat
- 1 ou
- 1 lingura faina
- 1 lingurita gris

Se bat ouale si zaharul pana cand isi dubleaza volumul apoi adaugam pe rand restul de ingrediente pentru aluat. jumatate din aluat il turnam intr-o tava rotunda cu marginile tetasabile si dam tava la cuptorul incins la 180 grade C pentru 10 minute.  Pregatim amestecul pentru umplutura. Deoarece aluatul din cuptor a crescut mai mult in centru si marginile au ramas usor lasate, m-am gandit sa ii dau o forma mai speciala tartei. Am pus umplutura de branza in centrul tavii si restul de aluat l-am turnat in forma de inel pe margine ca sa umplu golul ramas. Am mai lasat la cuptor inca 30 minute. Cand este gata se scoate din cuptor si se lasa la racorit ianinte sa scoatem marginea detasabila a tavii. se consuma de preferinta cand se raceste.


Niciun comentariu: