miercuri, 2 iunie 2010

Supa cu tortellini


Aceasta reteta am preluat-o din revista good food, cu mici-mici modificari. se face foarte rapid si rezultatul este excelent!

Ingrediente:

- 2 linguri ulei de masline
- 2 morcovi
- 1 ceapa
- 1 l de apa
- o conserva de rosii cubulete cu usturoi, 400 g
- 200g amestec de mazare si fasole verde congelata sau din conserva (eu am pus fasole congelata si mazare din conserva ca asa am avut stocul :D)
- 250 g tortellini proaspete umplute cu ricotta si spanac (cred ca se poate folosi si cu alta umplutura dar am preferat branza pentru Sofia)
- 1 mana frunze de busuioc proaspat (nu am pus ca nu am avut dar cred ca ar fi fost si mai buna daca aveam)
- parmezan ras
- sare, piper

Se toaca ceapa si morcovii si se calesc in uleiul incins.  Se adauga conserva de rosii si apa si se lasa la fiert ~10 minute. Apoi se adauga mazarea si fasolea, se mai fierbe 5 minute.
Cand sunt fierte toate legumele, se adauga pastele si se mai lasa 4 minute. se condimenteaza cu sare si piper, se adauga busuiocul tocat marunt (daca exista).
Se serveste in boluri, presarata cu parmezan ras.

De data asta am improvizat cu legumele congelate/conserva (asa zice si reteta originala) ca trebuia sa fac ceva rapid. Dar data viitoare o sa cumpar din piata mazare si fasole proaspata :D

Niciun comentariu: